Blogul Nostru Inapoi la blog

Jul 12

Extinderea programului de suport tehnic

  • Mon 7th Jan 2013
  • Erin
Creșterea satisfacției clienților noștri reprezintă unul dintre obiectivele pe care le urmărim în toate activitățile pe care le desfășurăm.

De la îmbunătățirea aspectelor de natură tehnică până la creșterea numărului de consultanți, ne străduim să menținem constant procesul de îmbunătățire și să venim mereu în sprijinul celor care se bazează pe serviciile noastre.

 Una dintre schimbări este prelungirea orarului de funcționare al departamentului de suport tehnic. Astfel, consultanții noștri vor fi disponibili zilnic în timpul săptămânii, prin telefon, chat sau email, după următorul program:

  • de luni până vineri: 08:00 - 22:00.


 O a doua modificare ce va avea loc este reprezentată de extinderea zilelor de lucru pe durata weekend-ului în cadrul cărora se va oferi suport tehnic, după cum urmează:

  • sâmbătă: 10:00 - 18:00;

  • duminică: 10:00 - 18:00.


 Cea de-a treia măsură, va fi prezența consultanților de nivel 1, dar și de nivel 2, atât sâmbătă cât și duminică.

Toate schimbările prezentate vor fi implementate începând cu data de 16 iulie 2018.