Termeni Legali

Tot ce trebuie sa stiti pentru utilizarea corecta a serviciilor noastre

In aceasta sectiune vei gasi toate informatiile necesare. Termeni si conditii de utilizare (TCU), utilizare acceptabila (AUP), politici de confidentialitate, conditiile de inregistrare a domeniilor precum si alti termeni specifici serviciilor din oferta noastra comerciala. In masura in care ai intrebari legate de termenii legali, te rugam sa ne contactezi in scris catre departamentul legal.

Angajament de Calitate

Garantam calitatea si uptime-ul serverelor noastre






ROMARG asigura un angajament de calitate universal , numit in continuare SLA, pentru toate Serviciile Contractate. Intelegem prin Servicii Contractate urmatoarele: Gazduire Web, Reseller Hosting, Servere Virtuale, Servere Dedicate Gazduire Cloud. Daca vom determina ca intr-o anumita luna, fie ca urmare a unor probleme de infrastructura fie a unui echipament hardware defect nu am reusit sa ne indeplinim garantia de calitate a Serviciului Contractat, vom prelungi perioada contractuala cu perioada in care acesta nu a fost disponibil.


1. Garantie diferita in functie de Serviciu
In functie de tipul de Serviciu Contractat, garantia oferita este diferita.


2. Gazduire Web, Ecommerce, Business, Servere Dedicate si Cloud
Pentru toate Serviciile Contractate ce se incadreaza in aceste categorii oferim o garantie de 100% Uptime

Daca disponibilitatea Serviciului Contractat, este afectata o lucrare de mentenanta neanuntata sau un downtime neprogramat, vom prelungi valabilitatea Serviciului Contractat cu o (1) zi pentru fiecare ora de nefunctionalitate.


3. Contracte de tip Reseller si Servere VPS
Pentru toate Serviciile Contractate ce se incadreaza in aceasta categorie oferim o garantie de 99.9% Uptime

Primele patruzeci si cinci (45) de minute (echivalentul a 0,1%) de indisponibilitate a serviciului nu sunt luate in calcul.

Daca disponibilitatea Serviciului Contractat scade sub 99.9% vom prelungi valabilitatea Serviciului Contractat cu o (1) zi pentru fiecare ora de nefunctionalitate.


4. Alocare perioada de gratuitate
Prelungirea perioadei de valabilitate a Serviciului Contractat se face numai in baza unei cereri transmise catre departamentul plati cel mai tarziu in a 10 zi de la incidentul reclamat.


5. Limitari
Perioada maxima de prelungire este de o (1) luna de gratuitate a serviciului. Downtime-ul trebuie sa fie confirmat de unul din membrii echipei noastre de Support.


6. Exceptii
Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate , daca orice eroare respectiv nefunctionare a site-ului este cauzata sau generata de:
  • situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi:
    • razboaie
    • calamitati naturale
    • indisponibilitatea/intreruperea comunicatiilor
    • foc
    • atacuri informatice: virusi, hackeri, DDOS, Flood, SYN
    • cutremure
    • embargouri
    • actiuni ale autoritatilor legale competente
  • lucrari de intretinere anuntate
  • domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de ROMARG
  • probleme de retea internet (in afara retelei noastre) cum ar fi furnizorul dumneavoastrare de internet sau orice alta cauza
  • nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online)


7. Amendament
ROMARG isi rezerva dreptul de a modifica termenii acestui Angajament de Calitate. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru.